linguist92 Kuzum11 hepsini kullandım diyebilirim en kötüsü baby turco doğadan, kıpkırmızı yapıyor tenini hala bile 1 yaşında dokunuyor. Ebebek ve promum çok kötü kokuyor, prima, gratis’in benri, hipp’in çok güzel