Kızlar çalışan bir anneyim bebeğim 6 buçuk aylık.Eylulde işe başlayacağım ama bebeğim meme dışında uyumuyor bir türlü 😔Biliyorum sallamak kötü ama ben dışında uyumasi lazım.Bakacak kişi nasıl uyutacak kara kara düşünüyorum.Emzik de almıyor bir türlü.Cikmazdayim önerileriniz nedir😭😭