miniginannesi20 Kızlar merhaba oglum 1 haftaya yakındır kaka yapmior gecenlerdede boyle yapmadi bi ara . Aptamil kullanıyoruk ektra . Acaba mamami yaptirmior yoksa bu aylarda olurmu. Mamayı degistirsemmi acaba