Benim oğlumda da alerjik döküntüler var uzun zamandır. Geçer diye bekliyorum ama tam tersi bacaklarda felan oluşmaya başladı. Siz mamadan mı deyince ben de düşündüm şimdi. Anne sütü alıyor ama mamayı arada sütüm azalırsa veriyorum. Bebelac kullanıyordum. Değiştirsem faydası olur mu acaba