Nilaraa Sibelaslan her yone aldim 2 ayliktan beri kullaniyorum, evde disarda… markete giderken ozellikle cok is goruyor, gunluk kisa yuruyusleri de onunla yapiyoruz kizim 5 bucuk aylik.
Merdumgiriz Sibelaslan merhaba bende mamadusun kangurusunu aldım ama bebeğim hiç sevmedi durmuyor yani içinde . Benimki yenidoğan aparatı ile beraber düşünürseniz size daha uygun bir fiyata verebilirim. Letgoya koymayı düşünüyordum zaten.
Zlm Sibelaslan bende başka bı markanın kangurusu var ama genel olarak kanguru çok rahat birsey elin boşta kaliyo tek başına bı yere gitmen gerektiğinde
Sibelaslan Nilaraa ya benim için en önemlisi bacaklarını kesmemeli ozamn alıyım trendyolda şuan 189 lira
Sibelaslan Nilaraa bide bebeğim 3 aylık yüzü öne bakarak kullanılırmı yoksa yenidoğan aparatı kaçıncı ayda kullanılıyor
Nilaraa Sibelaslan yok diger tarafa donuk 4. Aydan sonra kullaniyo. Yenidogam aparatini 4. Aydan sonra kullanmayi birakiyosunuz
Sibelaslan tugceyildiz memnunsunuz demi bende alıcam çünkü heryere bebek arabası iyi de benim binamda asansör yık tam 4 katta oturuyoruz indir çık insan sıcakta mahvaluyo
tugceyildiz Sibelaslan ben memnunum benim bir bebeğim daha var o yürüyor parka çıkmak istiyor kanguruya küçüğü alıyorum büyüğü de yürüyerek götürüyorum benim için kurtarıcı oluyor. Bebek arabasını iki bebekle idare edemiyorum.
Merdumgiriz Sibelaslan 190tl almıştım ben yenidoğan aparatı ile dediğim gibi hiç kullanamadım bir kere denedim ama bebeğim durmadı garanti ve faturası da duruyor. 120tl diye düşündüm ama tabi siz bilirsiniz.