Kızlar oglum tam 2 yaşında
anne baba mama mee möö gelgel havhav vakvak koşkoş pis bişeye eğ , bi ara çiş diyordu cee daa daha aklıma gelmeyen bir kaç şeyler daha
boyle çok bebek diliyle uzun uzun konuşuyor ama anlamsız tabi oturup birşeyler anlatıyor ama tabi hiç birini anlamıyoruz
gösterdiğin seye bakıyor
emir verdiğinde alır getirir aklı herşeye eriyor
sorum şu bi kelime tekrar ettirmek istıyoruz cevap vermiyor tekrar etmiyor ögretmek istediğinizde oyuna ceviriyor kaçıyor
sizinde boylemi boyle olup açılan varmı
doktora gitmelimiyim beklemelimiyim kafama takıyorum