Ruyaninannesi Arkadaşlar tat kaybında insan acı yada ekşi birşey yediğini hisseder mi? Şu an mesela ağzımda naneli şeker var tadı yok ama aciligini hissediyorum bu tat kaybı mı?
askbali Ruyaninannesi Benim de iki ay önce başıma geldi anlamamıştım bi kaç gün sonra geçti ama test vermedim sonucunuzu merak ettim☹️Başka ne gibi belirtileriniz var😞
-erCansu- Ruyaninannesi evet eksiklik acılık geliyor ama tat gelmiyor mesela tavuk yediğinizde iğrenç bı his oluyor 🤢
Ruyaninannesi askbali burun akıntısı öksürük baş ağrısı burun tıkanıklığı göz burun ve boğaz içi yanmam var aynı soğuk algınlığı gibi test sonucunu korka korka bekliyorum 😔
ikizlerinannesi2985 Ruyaninannesi annemle ablamda da aynı şeyler vardı maalesef pozitifler. evde karantinadalar.. İnşallah negatif gelir 🙏
askbali Ruyaninannesi İnanın bende korkudan test veremedim evden hiç çıkmadık ama öksürük boğaz ağrısı dışında her şeyi yaşadık geçti şükür 🙏 Neyin nesiydi anlamadım inşallah sizin de düzelir 🤲
Sinemmmmm Ruyaninannesi aynilari bendr de var ek.olarak heryerim agriyor dun gece acile gittim test verdim negatif cikti emzirdigim icinde hicbir ilac vermeden gonderdiler ama 2 gundur ölü gibi yatiyorum
Melooo Ruyaninannesi suan muhtemelen covitsiniz tat ve koku almada bu sorunu bende yaşadım keskin kokularda sadece burnunuz yanar ama koku alamazsınız tad da öyle siz dikkat edin derim geçmiş olsun
homosapiens Ruyaninannesi zaten ara tatları alamıyorsunuz covidde tatlıyı acıyı alıyorsunuz benim öyle olmustu covid oldugumda
homosapiens Prenseszeynelp benim 1 haftadan sonra gitti 10 güne geldi ama bazı kokular uzun süre gelmedi
-erCansu- Ruyaninannesi korkma kaç gündür hastasın ilk 4 gün zaten çok kötü sonra düzelmeye başlıyor sen bol bol c vitamini d vitamini al sarımsaklı yoğurt falan ye