Buraya post açmıştım kızmla ağlaştık die, bi kaç gündür geçmeyen ateş huysuzluk ve iştahsızlık vardı başladığı akşam doktora gittik kulak yolu enfeksiyonu dedi ve antibiyotik verdi, hala düşmeyince 2. Tekrar gittik fitil verdi antibiyotik elinizde var die ve 2 gün ateşi olmadı yavrumun şükür dün akşam yine ateşlendi düşürdük yattık sabah bi baktım yüzü avuç içleri , ayak altları kısaca bütün vücudu kırmızı benekler ile dolmuş dedim yürü Başka hastaneye tetkikler yapıldıktan sonra kulak enfeksiyonu falan değil viral 5. Hastalık dedi 🤦🏻♀️ İlaçlarını değiştirdi bi kaç tavsiyede bulundu. Bu çocuk kaç gündür gereksiz bir sürü ilaç almış oldu 🙄 sinirlendim içimi buraya dökmek istedim teşekkür ederim okuduğunuz için