Esnad09 canım bebekler sadece aç oldukları için emmek istemezler. Kendilerini güvende hissetmek, sevildiğini hiissetmek, bu dünya ile güvenli bag kurmak için emmek de istiyorlar. Benim de bebegim büyüme atağı geçirdiği haftalarda sürekli emmek isterdi. Biraz daha sabırlı olun 5.ay olduktan sonra emme süresi baya kısalacak. Sütüm yok diye düşünmeyin o sürekli emdiği için ona göre sit uretiyor vücut. Hemen mama vermeye çalışmayın çisli bezini sayın. Gün içinde 5 ile 8 arası olmask gerekiyor. Bebeğinizi 22-26 derece oda sıcaklığında tütün çok fazla sıvı kaybettikleri için de emmek isteyebilirler malum havalar çok ısındı