Merhaba kızlar kafam o kadar dolu ki düşünmeden duramıyorum bebeğim aç mı tok mu anlayamiyorum 3 ay oldu hala kendimi sanki çok yetersiz bişey bilmiyormuş gibi hissediyorum bu arada gurbetteyim tek başıma büyütüyorum bebeğimi. Neyse konuya geleyim bebeğim gece 3-4 gibi emdikten sonra sabah 7 yada 7 bucukta güne başlıyoruz fakat o zaman emmiyor 9 a kadar falan sonrasında da emerken sürekli çekiştiriyo hatta olmayan dişleri ile iki gündür mememi ısırıyo sütüm yok mu var mı anlamıyorum bazı anlar yutuyor ama sonrasında emzik gibi tutuyor çekiştiriyo gece uykusu güzel gündüz çok kısa uyuyor ben doymadigi için olabilir mi diye düşünüyorum. Göğüslerim de zaten yumuşacık geceleri sert oluyor sürekli düşünce içindeyim ya doymuyorsa bebeğime bişey olursa diye korkuyorum uzun oldu kusura bakmayın 🙏🏻