Eda639 Merhaba, benimki de 8 ay 20 günlül. Aynı şeyi yaşıyoruz. Sanırım havalar çok sıcak diye su içme ihtiyacı daha çok duyuyor. Suyu içiyor mama içmiyor. Sabah kahvaltılarını da yapmak isteöiyor bu aralar yedirmeye çalıştığımda ağlıyor. Diş çıkarıyor ondan da olabilir diyorum.