Hepinize çok teşekkür ederim biraz ağır geçirdim giremedim buraya hastaneye gittim serum istedim onun içindeki vitamine alerjim varmış takar takmaz çok kötü oldum baygınlık geçirdim adrenalin iğnesi filan yaptılar zor topladım yani çocuklar için ben hakiki sarımsağı ezip hakiki zeytinyağı gezdirdim üstüne yatarken ayak altına sürüp çorap giydirdim gece 2 kere tekrarladım 3 4 güne bişeyleri kalmadı şükür kendim de ilaçsız yeni toparladım