pinar5595 Göz altlarım çökük ve çok koyu. Şimdi bebek yorgunluğu ile birlikte daha çok arttı. Göz altı ışık dolgusu yaptırıp memnun kalan var mı
Urasmom pinar5595 aynı postu ben açmıştım bi süre önce. Mor olan göz altım uykusuzlukla daha da arttı çünkü. Genel olarak dolguyu tavsiye etmediler. Bi krem tavsiyesi oldu onu aldım yeni başladım kullanmaya. Isıspharma ismi. Bi araştırın isterseniz siz de.
Hamsicikk pinar5595 bi arkadaşmin kılcal damarına denk gelmişti kan oturdu gözünün altına ve aylarca geçmemişti cok iyi bi hekime yaptırın olcaksada
erzey pinar5595 Fatih’te yaptırdım canım inanılmaz beğenmiştim ama emziriyorsanız dolguyu önermiyorlar hiç zorluğu yok ☺️
idilolo pinar5595 emzirme dönemindeyseniz 6. aydan sonra yaptırabilirsiniz, ben de botoks yaptırmak istiyorum doktor yapmam dedi, 6 aylık olmasını bekliyorum.
Urasmom Kivircikgirl kalıcı bir çözüm değilmiş. Tekrar tekrar yaptırmak gerekiyormuş. Bir de göz altı çukurluğu için etkiliymiş. Sadece morluk varsa etki etmiyormuş. Ayrıca emzirirken yapılmıyormuş.