Apse yapan ve arife günü iğneyle boşaltılan mastitim tekrar içi dolduğu için ve antibiyotik içmeme rağmen küçülmediği için dr ameliyatla onu çıkarıcaz dedi ve açık kalıyormuş orası iltihap akması için. Kızım memede uyumaya alışkın ve tek göğüs emziriyorum diğer göğsümü 4 aylık olmasına rağmen tutmuyor emzikte almıyor. Yani şanssızlıklar silsilesi gibi ama ne yapacağımı bilmiyorum yarın sabah gidicem çünkü apse tekrarlayabiliyormuş ztn ve orası açık kalacağı için hemen düzelmiyormuş süt kanallarıda bir miktar zarar görüyormuş dr bana emziremezsin derse ben ne yapıcam alıştırma olsun diye bir kaç gündür daha az emziriyorum. Süt ve yumurta alerjimizde var diyetteyim zaten haftalardır o da alerji maması alıyor ama tokta olsa emmek istiyor. İğneyle boşaltıldığı gün dr emzirme sağ at dedi bütün gün sakinleştiremedik ağladı emmediği için en son gece hiç bi şekilde uyumayınca öyle emzirmek zorunda kaldım. Biraz uzun oldu helal edin okuduğunuz için ama yarından sonra ben napıcam? Emmek isteyecek bu ameliyatı olan arkadaşlar yazsın lütfen nolur