Kızlar bebeğim doğduğundan beri aslinda gobegi kocaman. Kilosuda yerinde ben hic dert etmedim. Doktor kontrollerindede uzandigi icin siskin durmuyor belki doktorun dikkatini cekmedi. Ama asiri buyuk bi gobegi var siskin resmen. Simdi yaz geldi goren niye boyle neden neden diye sorunca aklima takildi. Doktora goturecegim sirf bu yuzden ama oncesinde sizede sormak istedim belki bilen ya da bebegi boyle olan vardir. 2 yasinda bu arada. Ama hep boyleydi.