Mumdad Kizimi 1ay kadar once ishal ates sebebiyle doktora gotrduk bagirsak enfeksiyonu dedi.simdi yine ishal ve atesi basladi.ustelik bi oncekindeki gbi kokulu ishal.bukadar sk ishal olur mu?nerede yanlis yapiyrm anlamis deglim.neden boyle oluyor bilmiyorm
ikicocukluAnne_ Mumdad salgın bizimde sulu ishal var ateş yanı sıra bol sıvı verin 3 gün geçmezse götürün
Swmkva Mumdad şu an bizimde öyle doktordan yeni geldik derece mi yanlış diye bir sürü derece ile ölçtüm