alisileedis Ecemurunannesiyim Bizim reflü felaketti çok şükür yeni yeni düzelmeye başladı lansor kullanıyoruz ondan sonra toparladı bebeğim. O kadar kötüydü ki yemeyi reddediyodu gerçi hala reddediyo da 🤦🏼♀️
AfraZ Ecemurunannesiyim her emmeden sonra kusuyodu cok fazlami yani herzmn dgl smdi okdr kusmuyo migdesi bulaniyordu birde o da yok gibi
alisileedis Ecemurunannesiyim Aşırı aşırı kusmuyodu ama sürekli ağzına geliyodu yedikleri gözleri yaşarıyodu çok ağlıyodu.
alisileedis Ecemurunannesiyim Doğduğundan beri gaviscon kullanıyoduk ama asla işe yaramadı sonra bide motillium eklendi ben ikisinide kendim kestim. Sanki onları kesince daha düzeldi. Lansordan önce biberon ağzındayken kusuyodu bütn yediğini.