selin-1903 4 aylik bebegim genelde hergun 1 kere kaka yapardı 2 gün boyunca yapamamisti bugün 4 kere kaka yapti normal mi acaba neden sık kaka yapiyor olabilir
MiraLeyal selin-1903 bi doktor söylemişti günde 6.7 defa yapmasıda normal haftada 1 kez yapmasıda normal demişti. Kızım 2 buçuk aylık neredeyse haftada 3 kez yapıyor normal yani
kartanemmm selin-1903 bizde 4 aylıgız benimde oglum 3 yada 4 kez yapiyor gunde, bizim en azimiz 2 oldu o da cok nadir 🤗 hatta 6 yaptigi olmustu o gunde farkettim ki unutarak kuru fasulye yemisim hem beni hem oglumun bagirsaklari fenaydi yani 🙈😂
Veyselaras selin-1903 Yapması yapamamasindan daha iyi bence canım biz çok zorlanıyoruz ⅘ güne anca yapıyor çok huzursuz oluyor kuzim üç buçuk ayligiz bizimki ne zamn düzelecek acaba
Cigdemce selin-1903 çıkarmadıklarını çıkarmış rahatlamıştır belki yavrucak kuzum 🙃 ay bende icim o çaydan