Benim ki 19 aylık, gece saat başı kalkıp meme isteyen, memede uyuyan bir bebekti. Gün içinde aklında gelmeyen memeyi gece emzik niyetine kullanıyordu. 2 gündür gece emmesinide bitirip meme defterini kapatmak için uğraşıyorum, ama gün içinde yaşadığım bile farkına varamiyorum, öyle bı uykusuzluk. Durmadan uyanıp memeyi bulamayinca ağlıyor, kucağımda sakinlesmiyor, tek çare ayakta sallamak. Yerine bırakınca hoop hemen uyanıyor, meme olmayınca uyuyamiyor yine başa dönüp salla babam salla. Yok mu bı çaresi, aynı durumda olup farklı çözümler bulan, lütfen lütfen yardım edinn. Uykusuzluktan kafayı yemek üzereyim :(