tuba8burak benim kızımda 9 aylıkkken başladı doktora götürdüm testler vs her şey yapıldı bir şey çıkmadı düzeldi 11 ayda tekrar oldu endokrin görmeli dedi endokrine götürdüm daha detaylı testler yapıldı bir şey çıkmadı MRa kadar girdi tümör varmı diye şimdi düzenli takip ediyor mutlaka götürün doktora hormon testi yapılıyor birde doktor bana tavuk ve kırmızı eti çok verme hormon bozukluğu yapıyor dedi aklınızda bulunsun