Herkeser merhaba, bebeğim 3 aylık 40ı çıkana kadar uykularımız daha iyiydi ama kırktan sonra berbar bir hal aldı gündüz asla uyumuyor, kendi kendine oyalanmıyor anakucağına bırakıyorum elinde hışırtılı kitabı vs oluyor 5dk sonra mızmızlanıp kendini geriyor poposunu havaya kaldırıyor kalkmak istiyor yanında sürekli ilgilenmemizi istiyor ilgide sıkıntımız yok aktivite falanda yapıyoruz kitap okuyorum ama sonrasında uyuması hiç yok yorulup kendi kendinede uyuyakalmıyor, akşam 21:00-21:30-22:00 gibi uyuyor, bazen 00.30 bazen en geç 01:00 gibi beslenmek için uyanıyor sonrasında beslenirken uykuya dalıyor direkt yatırıyorum sabahları 07:00-08:00 arası uyanma saatimiz beslendikten sonra bazen kısa uyku yapıyor, ayakta sallanmak istemiyor kendini atıyor kucakta sağa sola sallayarak uyutuyorum oda kucağıma yatırınca ağlamaya başlıyor bazen bildiğiniz zıplayıp salak saçma hareketler yaparak sakinleşiyor.. O şekilde uyutuyorum 15-20 dk sürüyor 2 uyku yapıyor 15dk sürüyor. İş yapamıyorum, yemek yapamıyorum napcam bilmiyorum.
Uzun oldu kusura bakmayın.
Fikri,tecrübesi olan anneler yardımcı olabilir mi acaba?