Günüm hep haberleri takip etmekle, videoları izlemekle geçiyor. Ölenler, evi yananlar, perişan oldular. Haberlerde,sosyal medyada yangının biraz olsun kontrol edildiğini söylüyorlar ama yalanmış hala heryerde birçok noktada yangın devam ediyor. Söndürülen yerler tekrar yanıyormuş ve farklı yerlerde yine çıkıyormuş. Kim neden yaptı bilmem siyaseti pek konuşmam sevmem ama yapanın Allah binbir türlü belasını versin yaktıkları yerde kendileri de cayır cayır yansın inşallah. Cehennem de evleri yanan, ağlaya ağlaya yardım isteyen insanların çığlıkları beyinlerinin içinde duysunlar. Turizm turizm diye diye korona olmasına rağmen heryeri açarak turistleri,o afganlar mıdır nedir hepsini ülkenin içine soka soka ne turizm kaldı ne ülke. Şimdi alsınlar ekonomilerini başlarına çalsınlar. Diyecek söz bulamıyorum.