Ben kullanmaya başladım, henüz 2 kere kullandım, daha yeni aldım. Bana hurafe gelirdi böyle şeyler ama Vallahi de Billahi de incelme yapıyor! Çok şaşkınım ama karnımı hemen terbiye etti! Diyetisyen arkadaşım 8 ay önce doğum yapmıştı, o kullanıyordu, bana da kesinlikle kullan diye ısrar etmişti, onun demesiyle başladım. Ben Whatsapp’ tan görüşerek sipariş verdim, lateks önden kopçalı modelini gönderdiler bana. Siyah rengini aldım, ten rengi gelince stoklarına onu da alacağım👍🏻 Bu arada ben de 3 ay 25 gün önce sezaryen doğum yaptım🤗