Momm12 Bebeği sıcaktan uyumayanlar yada uyuyor geri uyanıyor diyenler siz neler yapıyorsunuz zıbınla yatırıyorum üstü açık yine kafası su içinde uyanıyor uyuyamıyor ya sonbahar gelse de rahatlasak 😶🌫️😶🌫️😶🌫️
esra_2961 Momm12 bende aynı zıbınla yatıyorum sadece önceden 3 saat aralıksız uyuyan kızım sımdı sıcaktan 1 saat bıle uyumuyor
Merve50 Momm12 off hiç sorma İstanbul’da yaşıyoruz sıcak bi yandan nem bi yandan zıbınla yatmasına rağmen uyuyamıyordu en sonunda pervane aldık valla bazen sabaha kadar çalışıyor odada o sayede yatıyoruz oğlum da az da olsa rahatladı pervane sayesinde
Momm12 ly35 canım klima istiyorum bende ama suan o kadar sıkıştık ki klima alamıyoruz acaba diyorum pervane alsam odayı serinletsem öyle mi geçsem çaresiz kaldım valla
ly35 Momm12 pervane olan havayı üflüyor yani sıcaksa yine sıcak havayı vercek size. bilmiyorumki serinletir mi, Allah kolaylık versin. herkes öyle bu zamlarla geçinmek çok zor artık. elektrik faturası 450tl gelmiş şaka gibi
esra_2961 Momm12 valla bız pervane kullanıyoruz sadece onun karşısında oturuyoruz kapatınca yıne sıcaktan durulmuyor hep açık durması lazım ki serınlesın ınsan
Ozge8_ Momm12 odaya koymuyorum ben kızımı acıyorum pervaneyi kapatıyorum kapısını serinlıyor uyuyacak kadar
Momm12 ly35 hergün duş alıyor o bi nebze iyi geliyor ya benim bebeğim de son zamanlar da cisi sarı çıkıyor 😥 2 saatte bir emziriyorum
ly35 en azından yatmadan ılık duş aldırsan serinler yavrum sonra da en serin odada yatırsan iyi olur. bebekler çok terliyor gerçekten, susuz kalmasın ona da dikkat ediyorum ben sık sık emziriyorum. yaz bitsin eziyet bebeklere gerçekten
Mom4775 Gece boyu vantilatör açık. Dönüyor zaten direk vurmuyor. Başka türlü nefes alamıyoruz resmen.
Merve50 Momm12 valla canım döndüğü İçin çarpmadı şuanda çok şükür üstüne ince bişey örtüyorum yinede rahat rahat uyuyor