Asl90 Emrebey bildiğim kadarı ile her alt değişiminde kullanılmamalı. Günde 2 kez demişti doktorum oda pişik varsa. Onun yerine mustelanın pişik önleyici kremini kullanın
Emrebey Asl90 oyle mi baska kreme gecicem zaten ise yaramadi. O kremi de az kullanirim o zaman gunde iki kez gibi tesekkurler🌸
Zlm Emrebey rica ederim ☺️ mavi olanı daha güçlüymus hangisini kullanıyorsunuz bilmiyorum ama eczaneden öyle demişler eşime
Zlm Emrebey hiç geçmiyorsa sudocrem kullanın ama onun içeriğinde civa olduğu için uzun sure kullanmayin bence ama yine içeriğindeki civa sayesinde çabuk geciriyo