Eceakrky bir elinizi ıslak mendil ile silip bırakın, diğer elinizi ıslak pamuk ile silip bırakın. Hangi elinizdeki his daha doğal? Hangisi sizi daha az rahatsız ediyorsa onu kullanın. Ben ıslak mendilin yapısından nefret ediyorum. Her türlüsünü denedim ama sadece sağa sola döküleni temizlemek için veya parkta falan kullanıyorum.. eğer ıslak mendil kullanmak zorundaysam da önce kullanacağım mendilleri temiz suyla yıkıyorum. Haricinde ise evdeysem yıkayarak temizlemeye özen gösteriyorum ya da ıslak pamuk kullanıyorum.