Kannn Kızlar meraba erkek bebeğim var 40 günlük sol el baş parmağı hep avuç içinde doğrultmuyor başına gelen varmı acaba
4bilge12 Kannn benim kızımın da öyleydi. 3,5 aylık olana kadar hiç açmadı desem yeridir. Sadece uyurken gevşetiyordu. Hatta sürekli endişeleniyordum. Sonra bir gün tamamen açtı. Tutmayı, kavramayı öğrendi. Emerken, uyurken sürekli açıyordum baş parmağını.