Aslasln9 agladiklari zaman ya da huzursuz olduklarında geçemeyen bebekler oluyor ,doğduğu zaman biz geçtik sonra yoğun bakımda yattı o zaman bir daha yapıldı ışın aldığı için ,onda geçememiş çok ağlamış, oynamış hep kıpır kıpır sonra bir daha çağırdılar geçti ,gecemezse ne olur dedim şu an bir şey yapılmıyor 6 .aydan sonra tekrar bakılıyor takip ediliyor demişti ,bir şey yoktur Allah’ın izniyle 🌼