Tosbiklerinannesi annesinin_kizi yok canım yeğenimin ismini bana bıraktılar koymam için bende yiğit ismini sevdiğim için koymak istedim sizlere de sormak istedim 🥰🥰
Tosbiklerinannesi Zhnce gerçekten mii canım zor olur ozaman hareketli çocuk bu kadarı da tesadüf olmaz heralde demekki yiğitler birazcık fazla hareketli oluyor 😂😂🤗
Zhnce Tosbiklerinannesi birazcık olsa keske 😂 Vallahi ikinci çocuğu asla gözüm almıyor öyle söyleyeyim 3 yaş olacak aynsonunda Normalde ikinciyi hemen isterdim ama bu bana yetti
annesinin_kizi Tosbiklerinannesi yaa ne güzel canım sana bırakmaları 🌸 Annesi babası sağlıkla kucaklarına alırlar inşallah 🥰💞
Tosbiklerinannesi annesinin_kizi inşAllah canım çok teşekkür ederim bende yiğit koysanız keşke dedim onlarda isim bulamamıştı beni kırmadılar sağolsunlar Aminn inşallah 💐🥰💕
Tosbiklerinannesi Zhnce ahahah 😂anladım canım çocuk zor her anlamda vallahi yaşlandık bende birde 2 tane çok zor gerçekten
Tosbiklerinannesi Zhnce aynen öyle vallahi canım Allah yardımcımız olsun heralde büyüdüklerinde de bastonla falan gezeriz 😂😂