Oykusareninannesi Bize hemsire aylar kalabileceğini soyledi. 11 aylik bebegimde yeni yeni gecip iz olusmaya basliyor. Normaldir, bazi bebeklerd ecabuk geciyor, bazilarda uzun sürüyor. Bu arada hemşire her hangi bir sey surmememiz gerektigini soyledi.