Merhaba sevgili anneler
doğum sonrası süreci tek atlatan bi anneyim
bütün sürecim zorlu geçti doğumum, düşük kilolu bebek, göğüs ucu sorunu, emzirememem, sağım yapmak. 4.aya geldik. Çoğu sorun geçti ama sürekli kucak isteyen ve uyku sorunuolan bebeğimle başbaşayım hala. Uykuları gündüz 10ar dakika ve sürekli kucağıma alıp başa sarıyorum.kendime hiç vakit ayıramıyorum. üzerimdeki yükü hafifletmek adına bakıcı desteği almak istiyorum. Emen bebekte sizce bana bakıcının evi düzenlemek dışında bir desteği olabilir mi?
Yabancı birinde ağlarsa yine sürekli kendim kucağıma alırım duramam gibi geliyor. Hem istiyor hem de gelen bakıcıya bebeğimle ilgili iş bırakamamaktan korkuyorum. Varsa önerilerinizi dinlemek isterim.