Poyraz2021 Çok geçmiş olsun. Hastaneye yine gitseniz ağrı kesici ateş düşürücü verecektir yine. Bebeklerde böyle yapiyorlar bildiğim kadarıyla. Ilık duş aldırın, ek gidaya başladıysa meyve yedirin biraz vitamin alsın. Bir de birşey sorabilir miyim. Hangi belirtiler dogrultusunda gidip test verdiniz?