Nuriyee Oglum şuanda 4.5 aylık 2. Ay aşısında omzundan yapılan aşı yeri yeni Kabuk bağladı hemşire demişti ama bu kadar geç kabuk baglayacagini düşünmemiştim.. sizde durumlar nasıl anneler ☺
Duriskonunannesiii Nuriyee bizim de o aylarda bağladı sonra çukur iz kaldı yeri, aşının tuttuğunu gösteriyor