Egelim Gocere321R Ben 6.aydan beri hipp combiotic kullanıyorum ve çok memnunum, oğlumun bir türlü geçmeyen kabızlık problemini çözdü. Tabii her bebeğe her mama iyi gelmiyor, düşük gramajlı olanlardan deneyebilirsiniz 🌸
Arda-lina34 Gocere321R frisolac diye bir mama önerdiler bize hastaneden bebeğim çok severek içiyor gaz yapmıyor çok şükür yorumları çok güzel