Ruyaninannesi Grip belirtileri vardı gidip test verdim şimdi ateşimi ölçtüm 37.4 sizce yüksek mi? Ev ısısı da yüksek bizim..
MihraNilkuzusu Ruyaninannesi Aynı belirtiler bende de vardı bugün verdim şükür negatif geldi inşallah sizin de öyle olur geçmiş olsun
baharberkay Ruyaninannesi ateşli gibi hissediyo musun üşüme vs? bu sıcakta 37.4 normal de olabilir bilemedim
MihraNilkuzusu Ruyaninannesi balgam henüz yok ama boğazım yırtılacakmış gibi ağrıyor öksürürken balgama çevirecek gibi yavaştan