İlk aylarda gaviscon kullanıyorduk günde 3 defa o cok fayda etmıstı sonra yavas yavas bırakmıstım. Sımdı 6 aylık olmak üzere 1 ay once mama allerjısınden sonra aşırı arttı reflüsü sureklı burnunda hırıltısı var emdıkten sonra ıstısnasız kusuyor delirmek üzereyim cok üzülüyorum çünkü reflü rahatsIz edici gercekten de hamılelıgımde cok çektim uyuyamıyordum. Allerjı uzmanına gıdecegız muhtemeln ben allerjye baglıyorum reflü artısını buraya da guncellerım