tosbikannesiiii kızlar var mı başına gelen sünnet ettirmek istemiyorum daha napılır bunaa doktorlarınız ne diyor
Ayazinannesi10 tosbikannesiiii bence ettirin ne kadar erken o kadar kolay oluyor iyileşmesi hem enfeksiyon sorununu da ortadan kaldırmış olursunuz
Feyzza tosbikannesiiii canım biz 2 aylıkken yaptırdık çok şükür geldi geçti bitti 7 aylık olduk bence ne kadar erken o kader iyi hızlı iyileşme imkan ve sağlık anlamında sıkıntı yoksa çok ertelemeyin derim