Güzel anneler merhaba 🌸 Sütünüzü sağdığınızda kaç CC süt geliyor. Kaç CC gelmesi lazım sütüm var diyebilmek için . Amacım kimseyle kıyas yapmak vs değil. Bunun bi ortalaması yokmudur mesela şu kadar sütün varsa yeterlidir sütün var diyebilmek için ?
Sütüm yok denecek kadar az ve süt arttırıcı Damla kullanmaya başlayacağım kaç CC geldiğinde tamm artık sütüm var düzene bindi diyebilirim 🥺🥺