Yunusemreveannesi Kizlar bebeğimi kendi sütümle besliyorum ek gidaya gecicek insallah normalde 2b3 saate bir emer 2 gundur 2 tatli isigi civarind yogurt veriyorum ama daha saat geçmeden gene meme istiyor bu durum nasil ilerlemeliyim napmaliyim
Bal-Kaymak Yunusemreveannesi yoğurttan sonra mı emmek istiyor yoksa emdikten sonra 1 saat geçmeden mi canım
Bebek-annesi Yunusemreveannesi bebeğiniz doyumluk değil tadımlık yiyor ve alıştığı şey sizi emmek tabi tam doymak için kendi bildiğini yapmak için emmek ister. 6 aylık mı şuan bende bugün ilk kez patates verdim yarım çay kaşığı kadar bile yememiştir sonrasında emzirdim. Ek gıda da yavaş gidin tattırın ısrarcı olmayın.
Bortubocek Yunusemreveannesi 6.ay ek gıdaya gectigimizde emmesinde bi azalma olmamisti cunku tadimlik yedikleri icin..suan 8 ay 20 gunluk 3 öğün yiyor..beni gunduz 3 kez emiyor..gece full emiyor..bu sekilde ilerliyoruz
Yunusemreveannesi Bal-Kaymak yoğut dan sonra acaba damakları kazındığı içinmi diye dusunuyorum bilemedim
Yunusemreveannesi Bebek-annesi şuan diyer seyler sadece diline sürüyorum tahsin diye sulu seyleri yani
Bal-Kaymak Yunusemreveannesi Zaten doyurucu olacak kadar vermediğin için o tadımlık. Ana besin yine anne sütü. ☺️
Yunusemreveannesi Bal-Kaymak dimi aslimda dogru yani bide emzidigim icin ne kadr gidiyo sutu ml olarak bilmedim icin
Bal-Kaymak Yunusemreveannesi ☺️ Ancak tadım bittikten sonra kahvaltı , öğlen çorba vs gibi öğünler oluştuğunda emme durumu azar azar olacak. Ama yine emecek😂 oğlum canı sıkıldıkça geliyor iki kere çekiyor bir de öpüyor gidiyor 😂
Alaranaz Bortubocek benim bebeğim 6 aylık olucak sütüm var ama gece azalıyor gibi oluyor takviye olarak mama veriyorum sadece gece için , gündüzleri her saat anne sütü veriyorum 🙂 o yüzden sordum canım
Srhtzlyh Yunusemreveannesi benim kızım 6 ay 20 günlük oldu ek gıdaya geçeli bayaa oldu. Püreler çorbalar meyveler yiyor kızım. Ama yinede 2-3 saati geçirtmez emmek ister. Siz daha yeni başlamışsınız çok normal. Tek bildiği beslenme emmek çünkü alışacaklar zamanla😊
Bortubocek Alaranaz azalmiyordur bence doktora sordunuzmu? 7.ay itibariyle aksam yatmadan besleyici bir ek gida yedirirseniz gece sutunuz yeterli olur diye düşünüyorum..mamayi bırakırsınız doktor onerisiyle muhtemelen
Aylaayla Yunusemreveannesi bizde bu hafta başldık kabak havuç ve patatesle tadımlar yapıyoruz.Doktorumuz dokuz aya kadar ana besin anne sütü dedi üç gün kabak verdim üç gün havuç verdim.önce çay kalığı kadar verdim sonra tatlı kaşığı kadar.Yanına yoğurt ekle dedi dr onuda veriyorum iyi gidyor şimdilik bende anne sütü veriyorum ek gıdadan yarım saat sınra emziriyorum.Çünkü ek gıdayı yarı açlen yediriyom