Bebekkokuluev1 bende 5 temmuzda bindim ilk defa sorunca yonlendiriyorlar zaten ilk once gidip biletinizi aliyorsunuz sonra bekleme yerine geçiyorsunuz daha sonra zaten ucaga geciyorsunuz ben hic ucak ne zaman kalkti ne zaman indi anlamadim kizim uyudu kucagimda 1 saatti hemen bitti