Hickimse kızım 6 ay 19 günlük daha hiç dişimiz yok.
●sabah avokado+yumurta sarısı
●Öğleye doğru meyve emziğinde armut emdi
●Öğlen yoğurt ve minik minik parçalanmış azıcık muz yedi
●Akşama doğru meyve emziğinde üzüm emdi
● Akşam sekiz buçukta kendi yaptığım kaşık mamasını yedi(soğan, kapya,patates,havuç buharda haşladım blendirden geçirdim. Minicik zeytinyağında döndürüp suyla biraz açtım. Içine pirinç koydum pişirdim. En son yine hepsini blendirden geçirdim)
●Her istediğinde emziriyorum memeye düşkün tok bile olsa emer
Suyla pek arası yok suluğu hep önünde oluyor canı isterse içmeye çalışıyor yardım ediyorum
Tabi bu kadar şey dolu dolu değil kendi ne kadar yerse. Bazen bir tatlı kaşığı kadar bazen bir yemek kaşığı kadar keyfine kalmış😊