Pinar_04 Kızlar bebeğim 1ay 2 günlük cevremdekiler neden hep yukarı bakıyor bebeqin diyorlar ve bu durum canımı sıkmaya başladı yukarıya bakması kötü bseymi bi hastalıkmı anlamadım lütfen bni bi aydınlatın 😞
Mom07374 Pinar_04 Bu forumdakilerin çevresindekiler neden hep salak benim çevrem de dahil? Takacak hiçbir şey bulamamışlar sırf konuşmak için konuşmuşlar ya
Bebek-annesi Pinar_04 millete bakmayın ya hep boş konuşurlar bebek bu her yere bakar zaten şimdi net göremez anca 3 aylık olcak da annenin yüzünü net görecek.
sheesyelllow Pinar_04 benim oğlumda öyleydi bakıp gülerdi ağzını oynatirdi biriyle konuşuyormuş gibi ama geçti doğal bı süreç yaşadığınız ☺️sağlıkla büyüsün kuzucuk ❣️ kimseyide dinleme lütfen ağzı olan konuşuyor boş boş
Pinar_04 Ne bilim ya her önüne gelen tuhaf tuhaf söyleyince korkmadım deqil hep bebekleriyle kıyaslayıp duruyorlar
Pinar_04 Ozge8_ bnm oğlumda öyle çevrem sanki bilerek bni korkutmaya çalısıyrlar ve gereksiz düşünceleri insanın kafasına koyuyrlar
Banumeva Ozge8_ Benim kızımda bakıyodu hatta tavanın köşesine odaklanmıştı bi kaç kere çok korkmuştum, daha sonra bi misafir geldi onunda omzuna bakıp gülümsemiş, melekleri görüyo demişti öylelikle rahatladım bende 😊
Keskeuyusamm Canım çok normal. O dönemlerde ve hatta ilerleyen dönemlerde de bebek yukarı da bakar aşağı da yana da sağa da özellikle tavanı incelemeyi ve avizelere bakmayı çok sever. Allah korusun zaten bebişte bir sıkıntı oldu mu kendini belli ediyor yani acabaya yer bırakmıyor. O salak çevrene söyle o çeneleri kopsun
Birminikprensesannesi Pinar_04 aynısını benim bebeğim içinde söyledi bir tanıdık. Uyurken gözlerini bağlamamışım ondan olmuşmuş😅😅
Pinar_04 Birminikprensesannesi Allahım Yarabbim ya sadece insanları mutsuz etmek için uğraşıyorlar hep bi kıyaslama yapıyrlar bizim çocuğumuz böyle deqldi bu niye böyle tuhaf yorumlar yapıyrlar cnm
Fulakinci Pinar_04 çok normal benim bebeğimde hep tavan köşelerine bakardı gülerdi falan şimdi bana bakıp gülüyor dört buçuk aylık olduk . Gayet normal içinizi ferah tutun 🥰
Annesionuyer Pinar_04 ne var ki bunda benimki de yukarı bakıyor yatan bebek nereye bakacak ki ben de yatınca Yukarı bakıyorum😂 gözü yüksekte benim bebemin de😂