Mucizemsin21 Kızlar bugün 4 günlük olduk bebeğime annem banyo yaptırdı ama tüm banyo boyunca ağladı bide son anda tıkandı nefes alamadı su mu kaçtı bilmiyorum canımdan can gitti ALLAHTAN saniyelikti düzeldi hep böyle mi olcak banyo yaparken çok korkuyorum kalbim ağzımda bidaha olur diye banyo yaptırasım yok o derece 🥺😞
Deletedmom27337 Mucizemsin21 kafadan su dökünce burundan çekiyorlar hemen. Malum daha burundan nefes almayı biliyorlar. Ben çareyi banyo şapkasında buldum. Yüzüne su gelmiyor. O yüzden banyoyu seviyor
Lokmam Mucizemsin21 benim bebegim suan 57 günlük 20 günlüktü tek yıkamaya basladım cok aglamıyor suyu sevıyor ama tavsıyem bebegınız aglayınca sakınlestırıp devam edin kayıla katıla aglamasına izin vermeyin bide sudan cok hoslanmıyorsa oyalamadan yıkayın cıkarın açda yıkamayın tıka basa tokda ben hafif emsirip 15 dk bekleyıp yıkıyorum yıkadıkdan sonra uzunca emzirip yatırıyorum. Ve en son kafasını ıslatıp yıkayın hem yuzune vs su gelmeyınce tedırgın olmaz hemde kafadan ısı kaybettıklerı ıcın kafa en son yıkanır yuzunude ıslatmamaya gayret edin en son elinizi ıslatıp silersiniz gözlerini vs kafasından suyuda cok dökmemeye özen gösterin müsaade edin nefes almasına üst üste dokmeyın
Bebegimm1 Mucizemsin21 suyu hızlı mı doktunuz ilk zamanlar öyle oluyor siz suyu dokerken az az dokun elinize dokun oyle yikayin korkmustur bir de cok agladiysa ondan da olabilir ben dogdugunda 2 dk sokup cikartiyordum zaten kirli olmuyorlar birde cok agliyordu ama suan suyu cok seviyor siz bu gibi durumda soğuk kanlı olun kulaklarina burnuna dikkat edin
Mucizemsin21 Deletedmom27337 çekti oysa ama ne bileyim ya kalbim hala ağzımda yenidoğana göre o şapkadan varmı ki
Deletedmom27337 Mucizemsin21 e bebekten aldım ben ayarlı. Beyaz düğmesini söküp en sona getir kafasına oturuyor. Bnm kızımda kötü olurdu banyonun sonuna doğru elimde ölüp gitcek diye korkardım. Şimdi kahkaha ata ata yıkanıyor. Yüzünü en son elime su alıp yıkıyorum çekmesin burnuna die https://ty.gl/cgkyltr https://ty.gl/plgtwdc
Mucizemsin21 Gigyyy evet baş aşağıydı ama ozaman ağlıyordu sonra sırt üstü çevirdi annem göbeğine doğru su döktü birden nefessiz kaldı bi kaç saniye sesi sustu annem kucağına aldı hemen ağlamaya başladı sonra ama ben çok korktum
Mucizemsin21 Deletedmom27337 gösterdim fakat öyle olmaz diyor bende evham yaptım sanki hep olcak gibi hisssdiyorım hep oluyomu bu durum 🥺
Dn23-1 4 günlük dimi bebeğin biz taburcu olurken bir hafta yıkamayın demişlerdi göbek bağı geç düştüğü için iki hafta sonra yıkamıştım size bir şey söylemediler mi banyo için
Mucizemsin21 Dn23-1 evet 4 günlük canım yok bişey demediler bizde yıkadık bugün ama işte canımdan can gitti malesef artık banyo yapcağı günler bana eziyet olur 😞
Gigyyy Mucizemsin21 öyle yapmayın derim annemde öyle yapmıştı daha rahat diye bir kez tıkanıyordu, ben artık normal yatar gibi yıkıyorum ,kafasının arkasından döküyorum suyu elimle müdahale ederek azar azar yıkıyorum ,daha garanti olur
1mom1baby Mucizemsin21 geçmiş olsun neden baş aşağı yikadiniz ki o şekilde nasil tuttunuz küvet ve file alın yatırın önce vücudunu yıkayın sonra kafasını biraz kaldırıp su dökün yüzüne gelmeden yıkanmış olur hatta küvet şartta değil birisi kucakta tutar diğer kişi yikayabilir hatta çok zorlaniyorsaniz büyük bi kovaya su doldurup vücudunu daldirip cikarabilirsiniz zorlananlar için en basit yöntem ama küvet rahat oluyor o şekilde tek basinizada yikayabilirsiniz
Deletedmom27337 Mucizemsin21 her yıkamada oluyor. Geçen banyo sonunda şapkayı çıkardım kafasının arkasına su dökdüm yüzüne geldi gene çığlık çığlığa nefes alamadığı için. Siz bilirsiniz
Mucizemsin21 Bebegimm1 yavaş döktü canım eliylede yüzünü sıvadı yani suyunu ama çok ağladı malesef bi anlık tıkandı çok korktum hala etkisindeyim bide ilk banyosu diye video çekiyordum o kısımda çıkmış sonra teli fırlattım korkudan zaten izleyip izleyip üzülüyorum bidaha olur diye
Mucizemsin21 Gigyyy annemede bişey diyemiyorum ki kaç çocuk büyüttü üzülür alınır kendimde asla yıkayamam zaten umarım bidaha olmaz 🥺
Bebegimm1 Mucizemsin21 alisir zamanla yine aglicak edicek benm bebegimde oyleydi ben bu gibi konularda soğuk kanliyimdir diyorum ya 2 dk icinde yikardım aglama sesi apartmanda duyulurdu siz sakın kalın cesaretli olun ve eşinizle birlikte yıkamaya calisin alisiyorsunuz zaten bende bilmiyordum ne nasıl olunur ama sonra 10cocuk buyutmus gibi oluyorsunuz 😊
Melekkizimmzeynep Mucizemsin21 kafasına şu dökerken alnina elini koy cnm elinin üstünden akıp gitsin su yutmaz öyle bende tek başına yıkarken öyle yapıyorum canımdan can gitti yazmışsın ya orda benim de içimden can gitti az önce bir postta 4 aylık bebeğine mama içmiyor diye vuran anne gelsin okusun yazını kalbinden öpüyorum senin ben gusel anne sağlıkla büyüt ıns hayırlı olsun
Mucizemsin21 Melekkizimmzeynep A hadi ya görmedim o postu ALLAHIM ıslah etsin inşALLAH 🥺 bidakine bende müdahele edecem dediğin gibi elimi alnına koyarım annem suyu dökerken inşALLAH bidaha olmas ALLAH razı olsun bu arada canım çok sağol 🥰
Gigyyy Mucizemsin21 bir şey yok ama bunda uygun dille kırmadan bence dile getirin 😌büyüdükçe tek de yıkarız şu an çok küçük daha çok normal
Melekkizimmzeynep @Wat123456799 gelde bu güzel annenin evladı için nasıl korktuğunu oku ve bir daha vurma bebeğine
Mucizemsin21 Bebegimm1 aynı böyle tıkanıyor muydu su kaçıyor muydu canım ya aklımdan hiç çıkmıyor çnkü şimdi annem 2 3 gün sonra bidaha yaptırırız dedi o gün gelmesin istiyorum resmen 😞 çok şükğr öyle uzun değildi bi iki saniyelik ağlaması sustu morarma gilan olmadı annem hemen kucağına aldı ağlamaya başladı ama benim için 2 saatti resmen o 2 saniye