Erkek_bebik kesinlikle öyle, o kadar şiddetli oluyordu ki hiçbir şekilde susturamıyorduk en sonunda saatlerce ağlamaktan yorulup sesi kısılıp uykuya dalıyordu bir anda . Diyetle ağlamaların süresi epey kısaldı, şiddeti azaldı ama arada yine oluyor. Saptayabildiğim tüm besinleri çıkardım beslenmeden ama belki de daha saptayamadığımız var, herşeyi korkarak yiyorum acaba bu da yapar mı diye