Annask Bebeğim 37 günlük yüzüstü yatırdığımda sırtının üstüne çok kolaylıkla dönüyor normalde bebekler bu eylemi ne zaman yapıyor normal mi bu şekilde olması koltuğa falan asla koyamıyorum ya dönerse düşerse diye..
Nisabera09 Annask maşallah öncelikle 😍benim kızım da dönüyodu o kadarlıkken kafasını falan tutuyordu kucaktayken doktora sormuştum içtiğiniz vitaminler ve folik asitin faydalarını görüyorsunuz demişti 🙏🏻
Merlinlin Annask yana dönüyordur öyleyse benimki de yanlara dönerdi 2 aylık civarında. 4. Ayda tam dönmeye başladı. Bu bile erken dedi doktor çok şaşırmıştı sizinki yuvarlanıyorsa mucize 🤭
Deletedmom5284 Kesinlikle yükseğe koymayın, Ben kızımı yerde yorgan üstünde büyüttüm hiç düşürmedim Bu sayede çok şükür
Ozaymus-21 Annask 1.5aylıkken saga sola dönüyordu şimdi 3 aylık tamamen dönüyo bazı bebekler erken dönüyo
Eda639 Annask koltuk eğimli ise döner koltuklar genelde düz olmuyor benimki 2 aylıkken koltukta dönüyor sanıyordum meğer koltuktanmis ama yerde de dönebiliyorsa masallah çünkü tam anlamiyla donmesi 6. Ayda oldu
FmBetull Benim bebeğimde 2.5 aylıktı yana dönüyordu 3.5 aylıkken yüzüstü dönmeye başladı şimdi 4 aylık☺️ Sizin bebeğiniz baya erken dönmüş maşaAllah☺️
Gizemkurt35 Benim ki 8 günlük sağa sola dönebiliyor yatırınca 😅 yüz üstü yatırınca kafasını çok rahat tutuyor. Demek folik asitin faydası çıkıyor ortaya. ☺️
Annask idilolo yok artık 😳 maşallah valla kuzucuklara 🧡 evet hamilelikte çok fazla ilaç kullanımının faydası mı diyelim.. 9 ay boyunca 4 5 tane ilaç kullandım🤷
Ozgecanmevsim Annask maşallahhhh de canım her bebek bir değil benimkide 1 ay 18 günlük ve nerdeyse kaç haftadır seninki gibi 🥰🧿 Allahım korusun bebişlerimizi ♥️🙏🏼👼🏻