Fatma11 daha neler gecmezse nasıl büyüyor bu çocuklar sadece kimisi uzun sürüyor biz dört ay atağını iki ay yaşadık dört ve beş ay çok zorlu geçti ama ondan sonrası daha rahattı ve zamanla daha dabguzellesti şuan iki yaş sendromuna uğraşıyorum bende ama çok şükür dört ay mi dersen iki yaş mı kesinlikle iki yaş dahabrahat en azından bıktım zaman yoruldugum zaman kendi haline birakiyorum hiç olmazsa uyuyorum artık istediğim gibi hepsi geçiyor canım dahası da gececk buyuyecekler bu zor günleri mumla aradığımız gunler olacak bilemiyoruz ki, içini ferah tut 💞