Arkadaşlar benim bebiş 3+2 günlük fakat gündüzleri uykusu olduğu halde uyumak istemiyor uyutmaya calslrken sürekli agliyo bu bu şekilde mi olacak uyumayinca çok mız miz ve agalayan bebek oluyo sizin bebeğiniz de bu sorun var mi ve geçici birseymi bu ? Şimdiden cevaplarınız için çok teşekkür ederim 💞