Kaan01 biz de aynı sıkıntıyı çektik. Hatta oğlum mama sandalyesi, salıncak, oto koltuğu hiç bişiyi kabul etmiyordu. Bi kaç gündür ediyo 🤷♀️ durduk yerde mama sandalyesinde ağlamayı bıraktı. Oto koltuğa itiraz etmedi hatta dün önde oturdum. Çok şaşkınım. Inş bunu yazdım diye eski moduna dönmez oturup ağlarım. Yani onların keyfine kalmış 🤷♀️