kaymakliekmekkadayifi Kizlar bi suredir bebegim cisini yaptiginda bezinde pembe kirmizi bi renk kaliyor idrardaji kristaller olabilir dendi bol sıvı tuketsin gecer dendi ama gecmiyor. Niye gecmiyor ve baska ne sebebi olabilir acaba
Asel_sahra Bizimkinin de poposunda jelatin gbi birseyler olusuyo hep ne anlamadm. Ek gida veriyonmu ondan olablrmi