Merhaba arkadaşlar, bebeğim bugün itibariyle 14 ay 2 günlük.. 9 ayda destekli 10. ayda desteksiz yürümeye başladı.. yazacağım şeyleri sizde yaşıyor musunuz benim oğlum mu çılgın artık gerçekten bunaldım ve ruh sağlığım bozuldu.. mutfaktaki tüm çekmece ve dolapları boşaltıyordu aldığım 3 farklı marka modelde kilitler işe yaramadı hepsini söktü.. bırakayım sıkılır dedim yine devam ediyor bende tüm alt dolaptaki herşeyi boşalttım… sandalyeyi itip taşıyor oradan masalara tv ünitelerine çıkıyor zıplıyor eşyaları atıyor sürekli takipteyim bi anlık boşlukta düşme yada kendini yaralama durumu oluyor.. eve oyuncaklar aldım kaydırak ta dahil bende desteklesemde asla oyuncaklar ile ilgilenmiyor, bi koltuktan öteki koltuğa atlamalar çamaşır bulaşık makinesinin kapağını sürekli açma- kapama düğmeleri ile çalıştırma vs. Eşyalara zarar vermesi umrumda değil ama bu hareketliliği çok yorucu evde düzen kalmadı artık mutfakta yemek bile yapmak istemiyorum onun dışında bişey ile ilgilendiğimde hemen bacağıma yapışıp ağlıyor… evin bahçesinde 22 aylık bi arkadaşı var indiriyorum bahçeye onunla hiç ilgilenmiyor merdivenlerden insin - çıksın nerede riskli bi tırmanma var oraya koşsun vs çok yorgunum bu kadarı fazla mı anlayamıyorum insanlar bu şekilde nasıl evi temiz düzenli tutuyor nasıl yemek yapıyor nasıl başka çocuk yapıyor bunlar normal mi siz nasıl çözümler buluyorsunuz ?